Farmor - äventyraren!

Vet ni - jag skrev ju tidigare att jag gjort något jag var himla glad över. Nu kan jag berätta vad, jag har bokat en biljett åt mig för att åka hem till Sverige i början på december. Kanske inte så mycket att höja på ögonbrynen över, den resan har jag ju gjort ett par gånger nu - MEN jag stannar bara lite drygt en vecka, sen sätter jag mig på planet igen & den här gången med sällskap. Världens bästa farmor ska nämligen följa med mig tillbaka hit & fira jul & nyår med oss! Vi börjar faktiskt firandet redan den 11e då vi lyfter, för då fyller nämligen farmor 85 år! Jag tycker det här är så otroligt roligt, spännande & fantastiskt! Tänk att min lilla farmor faktiskt ska våga sig hela vägen till andra sidan Atlanten! Om min julpepp för i år redan börjat? Japp, den slog till ungefär i samma ögonblick som biljetterna var bokade!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej vad roligt!!! :D

Svar: Jätte jättekul! Jag är så himla glad!
Ida

2013-11-09 @ 20:48:21
Postat av: Camilla

Kanske borde skriva klart innan jag postar..

Vilken underbar julklapp! :)

Svar: Haha!
& jag håller med, bästa jag kunnat önska mig!
Ida

2013-11-09 @ 20:49:09
Postat av: Jo

Stålfarmor =)

Svar: Men visst är hon - ska bli så spännande!
Ida

2013-11-11 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0