Mot CBC!

Jag hade ju ljugit om jag sagt att jag var en radio-konnässör. Eftersom jag har någon märklig oförmåga att komma ihåg sångtexter kan jag i princip lyssna på vad som helst så länge det har lite takt som jag kan nynna med i. Blir alltså aldrig less på de där reklamkanalerna som alla andra finner så frustrerande eftersom de "bara har 100 låtar som snurrar runt". Det här är ju praktiskt på ett sätt, lite frustrerande på ett annat - jag kan liksom aldrig bidra med vad någon intressant jag hört på radion. MEN, här i Kanada har jag i alla fall hittat ett favoritradioprogram som Paul & jag lyssnar på varje lördag eftermiddag "The Debaters". Sjukt underhållande & jag har genom åren skrattat så att jag både kiknat & gråtit åt denna småtokiga show & idag ska vi dit & se hur de spelar in tre avsnitt live! Jag är så grymt taggat över detta. Åh så roligt det kommer att vara att få sitta i en studie på CBC (kanadas version av SVT) & skratta ihop med en hel publik - inte bara Paul & jag i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0