GRAVITY

Alltså (farmor, ursäkta språkbruket som kommer att följa) fy för satan vilken obehaglig film Gravity var. Har man minsta lilla stråk av ångest i kroppen så är det här INTE en film jag rekommenderar. Det bara skriker fobi om hela alltet i 1 timme & 40 minuter. Har du en fobi mot att dö av: syrebrist, krock med föremål, eld eller gammal hederlig drunkning har du en riktig anti-höjdarupplevelse framför dig! Jag pallade, feg som jag är, inte att se alltihop. Det bara kröp för mycket i kroppen av obehag! Paul däremot, som tycker att det inte finns något bättre än att flyga, åka bil snabbt & vill upp i rymden mer än allt annat, tyckte att det här var otroligt bra.
 
Pauls betyg: 9.4 papperspåsar att hyperventilera i
 
Idas betyg: andas, andas lugnt, andas, andas lugnt... Nej jag fixar inte att sätta ett betyg. För det var ju inte dåligt, jag levde mig ju verkligen in i det hela, men njutbart & något som lämnade en värme i själen? Inte riktigt va. En sak är i alla fall säker, i fall att jorden någon gång måste evakueras pga någon farsot/skräpöversvämning/meteornedslag så tänker jag STANNA här. Jag får helt enkelt dö på min post precis som kapten Smith (Titanics kapten).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0