Oväntad ledighet...

Planen var faktiskt att jag skulle jobba lite idag, som barnvakt! Lite otippat så där, men jag känner en ensamstående mamma som är ute på jobbjakt samtidigt som hon sitter på en liten energisk 1.5 åring som inte gillar dagis för fem öre... Så det kändes som en självklarhet att ställa upp. Idag skulle ha varit första dagen som jag tog hand om den här lilla tjejen, men så slog höstförkylningen ner på dem båda över natten & det blev ändrade planer. Fick därför underhålla mig med lite mer avancerade pennor än kritor...
Visar sig att jag har väldigt lätt för att rita älgar - skissade upp den här figuren på typ två försök. Resten av eftermiddagen ägnades åt att försöka få till människorna. Det här med hur ens proportioner ser ut när man sitter på en älg kändes tydligen inte lika naturligt i fingrarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0