Rotten...

Eftersom det är tisdag körde vi ner till bion för lite underhållning. Jag inser ju att alla vuxna kanske inte är fullt lika förtjusta i animerad film som vad Paul & jag är, så det kanske inte är så där jätte fara å färde att någon av er hamnar framför "Cloudy with a chance of meatballs 2". MEN. Om ni nu råkar sitta på en unge eller två som vill se den här filmen, hitta på något annat att göra! Muta med Disneyland, lördagsgodis på onsdag eller sjukdag från friluftsdagen. DÖDEN så tråkigt vi hade. Den första filmen var ju rätt underhållande, men här var det verkligen ett fall av att mjölka kossan tills hon sinade & dog. Jag kan liksom inte komma på en enda anledning till varför man ska se den, även om den inte helt platsar in på listan av "topp 10 sämsta filmerna jag någonsin sett" (de flesta platser på den listan upptas av svåra spanska filmer som jag tvingades genomlida under gymnasiet). Vi måste ju sätta betyg på eländet... Eftersom det åtminstone var färggrant, Penelope Cruz-fritt & på engelska blir det 4.2 ruttna tomater från mig. Paul är vansinnig & klämmer till med 5, men den mannen har också mer tålamod med dumheter än vad jag anser rimligt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0