Tack Ville & Alice!

Jag har fått ett expertutlåtande från Ville & Alice - trollet stannar! Skönt att ha det avklarat, kommer dock att försöka hålla mig till mindre & SÖTARE saker framöver. Idag blev det därför en ekorre. Herregud vad jag älskar ekorrar, hade de gått att ha som husdjur hade jag blivit en galen ekorrtant & gått runt i t-shirts med ekorrar i flerfärgstryck.
Soffkuddar hade jag haft med dem med, samt lampskärmar! Ja... alltså i ekorrmönstrat tyg, inte I ekorre. Hurv!
 
I övrigt har jag ägnat dagen åt att 1) städa hela huset eftersom jag hade besök av den SWEA som ska ta över websidan efter mig 2) Gått igenom övergången tillsammans med henne 3) Legat på soffan & haft ont i magen. Nu sitter jag & lyssnar på Paul som är i ett konferenssamtal med jobbet. Det har gått lite knackigt på kontoret under veckan nämligen, en av deras produkter laggar & nu är det lite panik i båten. På måndag har de en session inplanerad & skiter den sig så är det ett kontrakt på 100.000 dollar som ligger i farozonen. So... därav jobb även fastän klockan är 9 på en fredag. ÖNSKAR att de kan lösa det nu, för jag är trött på att vara jobbgräsänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0