Så himla glad!

Åh, det kom precis ett mail från North Carolina - SWEA-avdelningen där vill beställa 10 kokböcker av oss & bara för någon dag sen fick vi in en annan beställning från Texas. På 17 böcker! Alltså, jag vet att det här inte är min personliga lilla kokbok som resulterar i pengar på mitt bank-konto, men det KÄNNS som min kokbok med tanke på allt arbete jag la ned på att få den att bli verklighet. Så den här typen av mail gör mig så otroligt glad, för att det faktiskt finns ett intresse där ute & för att folk tycker att jag gjort något bra!
KOKBOK är inte en baby av kött & blod, men den tog mig 9 månader att sammanställa - så banne mig, den känns som mitt lilla barn. Fast... 500 kokböcker a la 0.5 kg st ger en rätt rejäl baby, så jag är glad för att det inte krävdes en traditionell förlossning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0