2 years today...

Helt otroligt vad fort tiden går, men idag är det två år sedan Paul friade till mig på Bermuda! Både Paul & jag har grava "Längta tillbaka till Bermuda" känslor... Nu är jag ju fast här i Kanada ett rätt bra tag framöver pga visum-processen, men vi är båda rätt eniga om att Bermuda står på listan över ställen vi skall åka till så fort jag kan lämna landet igen. Fina, vackra, magiska Bermuda - en av de få platser jag varit på som jag känner att jag hade kunnat åka tillbaka till om & om igen.
Hur vi firar dagen? Tja... det är ju tisdag så dessvärre innebär det ju jobbdag för Paul, men han tog lite ledigt nu på morgonen så att vi kunde äta mysig frukost ihop. Ni vet, inte flingor & mjölk som alla andra grå tisdagar utan äggröra med rostat bröd & salad på tomat, avokado & fetaost, plus stora glas med grapefruktjuice. Sen får vi se vad kvällen bjuder på, jag funderar på om det inte får bli Pauls favoritmat - lax i ugn med pestoedamame, även om jag allra helst velat äta havsabborre på Bermuda!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis på er förlovningsdag! ❤️

Svar: Tack tack - vårt måtto är väl att allt man kan fira ska firas!
Ida

2014-04-08 @ 22:19:00
URL: http://fruek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0