Lite bortkastat...

Paul & jag älskar att gå på bio, men på sista tiden har vi inte riktigt fått till det - det har varit så mycket annat med visum-ansökan & ditten & datten. Fast igår kväll kände jag bara att det var dags att bänka sig i biosalongen igen, så vi drog iväg för att se Divergent. Har läst böckerna & tyckte mycket om de två första (tredje boken spårade ur lite tycker jag), så det här var något jag sett fram emot. Synd bara då att jag SOMNADE efter typ 45 minuter. Check på bortkastade biopengar. Nu började den ju lite sent kanske, 9.35 med slut vid midnatt - så jag hade väl kunnat acceptera om jag varit lite smågäspig mot slutet... men att somna innan vi ens sett halva filmen... Suck. Paul tyckte i alla fall att den var bra & ger den 7.4 tatueringar av 10 möjliga. Jag får väl trösta mig med att det varit värre om Paul somnat, eftersom han inte läst böckerna. Jag vet ju i alla fall hur det slutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0