Christmas again!

Fördelen med att vara en svensk-kanadensisk familj är ju att vi får TVÅ jular - måste ju fira både den 24e & den 25e! Så igår hade vi svensk julmiddag för oss själva & körde paketöppning nummer ett & idag körde vi nya friska tag & Pauls föräldrar kom på jullunch med tillhörande andra paketöppning. Innan de kom surrade jag runt i köket & fixade välkomstglögg & Paul fick i uppdrag att sätta på Tor något "fint". Visade sig att han köpt en liten juloutfit till Tor utan att visa den för mig - så helt plötsligt kom han in i köket med den minsta tomte jag någonsin sett!
Luvan höll dock inte i sig så länge, Tor var ingen luv-entusiast om vi säger så... Men det var sött så länge det varade! Nu funderar jag på om jag kanske kan få Mammut att gå med på att sporta den istället, känns som om han besitter lite mer tålamod än lilla herr pingvinpyjamas!

Kommentarer
Postat av: Alex

åh finns de något sötare än sådana små nissar?!

Svar: Pepparkaksgubbar & gummor är ju också sjukt söta! :) Såg era tre små nissar & de var ju bara helt underbart gulliga!
Ida

2014-12-26 @ 10:37:30
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0