Kakfen kom på besök!

Det är länge sedan jag bakade nu - julafton. Eller som Paul ser på saken, ett år sedan! Eller som han också sa "The cookie fairy doesn't love me any more...". Efter det skriet på hjälp kände jag att jag var tvungen att svänga ihop något åt honom. Kändes lite misshandelsvarning av ömsint själ annars. Var inte på något sånt där galet bakhumör annars, så jag valde två säkra kort. Jordnötssmör & Martha Stewart. Länge leve Martha, alltid en pålitlig klippa att ty sig till när orken i övrigt inte räcker till (säg "hej sinusinfektion som fortfarande plågar Ida")!
Så om kakfen är jag eller Martha... det är jag själv osäker på! Men till något helt annat - koppen på kortet. Julklapp till Paul från farmor, kan mycket väl vara: 1) Typ den sötaste kopp jag sett, 2) Vara första gången jag helt har förstått vad konstnärligt förståsigpåfolk menar när de pratar om att något är perfekt aqua-färgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0