Lycka!

Det behövs inte mycket för att göra mig glad just nu - det blir väl lätt så mitt i avloppsinfekterat flyttstök... I vilket fall, bestämde mig för att skita i Pauls "stå inte på snurrstolar" förbud & klättrade upp på hans kontorsstol för att kunna rensa på översta hyllan. Raffsar ner ett gäng tomma kartonger & hittar... en påse med Läkerols Raspberry Licorice tuggummi. Förvisso med utgångsdatum 2012, men vad gör den lilla detaljen när livet i övrigt är rätt skit?! Mitt absoluta favorit tuggummi all time! Bara fyra kvar i påsen, & de var liksom jämna i konsistensen (inget krispigt ytskick kvar), men åh vilken liten stund av ren & skär njutning mitt i allt annat. Älskar lakrits, men äter ju inte godis - så det här är min enda "outlet". Inte för att det hade spelat någon roll här, nordamerikanerna begriper sig ungefär lika mycket på lakrits vad jag inbillar mig att en svensk gör när det kommer till jordnötssmörshamburgare (jepp, real thing here). Anyway, det här gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: Jo

Grattis vännen =)

Svar: Tack, tack. Det var en fin stund så länge den varade!
Ida

2014-06-06 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0