Mini spa day...

Idag var det lite vår i luften, så där pass att jag nästan börjar känna hopp! Ni vet, när det fortfarande är en massa snö ute men det PORLAR! Absolut vårvibbar på den! Så då passade det perfekt med en liten promenad ner till Bloor där jag mötte upp med Megha & hennes kusin som var & hälsade på från Boston. Pedikyr på schemat! Måste erkänna att jag saknat det sen farmor åkte hem, så det här var välkommet! Dessvärre fick vi inte plats på den salong farmor & jag gick till, så vi testade en ny som inte var riktigt lika bra - men vårfina naglar har jag i alla fall! Blev ett bronsigt-persikofärgat lack & nu kommer det att vara skoj att duscha åtminstone den närmsta månaden. Jag vet att det är en liten sak i sig, men jag tycker att det är SÅ mycket vardagslyx! Dagens I-landsproblem: som vanligt, välja färgen...
Med fyra snurr-ställ fullproppade var det nästan mer än vad jag klarade av att välja bland. Får liksom lite tunnelseende & hattar fram & tillbaka helt oförmögen att bestämma mig. Är dock väldigt nöjd över att jag än en gång valde något med lite mer färg, har en tendens att fega ut & gå på det beigaste beiga & det blir ju ingen glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0