Death to Garlic Mustard!

Idag var det dags för årets Garlic Mustard insats - så vi masade oss upp relativt tidigt, åkte iväg & köpte trädgårdshandskar (eftersom alla de 100 par vi äger är ute i stugan) & infann oss sedan i den lilla lokala parken. Vädret var strålande, så vi var en väldigt liten skara i år men det var helt OK eftersom det knappt fanns något att dra! Vi var alla lite små chockade... det brukar ju annars vara ett mindre evighetsgöra. Men nope, vi var klara till klockan elva! Så i morgon ska vi se om vi kan ge oss på ett nytt område som vi bara sneglat på tidigare. Själv var jag också så himla nöjd med att se de skyltar som vår Garlic Mustard General hade tryckt upp - från min design!
Blir alltid så glad när jag får se något jag ritat i tryck & nu har det varit lite stiljtje på den fronten sen bröllopet - så det här resulterade i ett stort leende & lite spontant handklappande från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0