Hurra, hurra, hurra!

Idag fyller finaste Jo år - så Jo, hade jag kunnat dricka hade jag smällt en flaska bubbel för dig idag! Får lägga de glasen till de glas vi har innestående, de börjar ju bli ett par nu!
Alltså... födelsedagar för de som jag tycker så mycket om, men som är så långt ifrån, det är då jag verkligen längtar hem. Önskar så att jag hade kunnat pipa över till Stockholm genom att bara slå ihop klackarna tre gånger! Nummer två på önskelistan är att åtminstone kunna skicka över ett paket genom att bara knäppa med fingrarna... men Canada Post opererar inte riktigt på det sättet. Så Jo, för eller senare dyker det upp en liten låda hemma hos dig... men inte idag. Kombinationen av att jag mått så dåligt & att Canada Post levererar med roddbåt gör att juni kanske känns som en mer trolig leverans månad. Men jag lovar att inte skicka ost eller något annat som inte klarar sig!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh gulle dig! Jag tycker att det vore dags för forskarna att komma på det där med beaming. Det kommer bli ordentlig fest när vi väl ses med allt det vinet vi ska dricka, ser fram emot det =)
Tack för det fina firandet och håller utkik efter roddbåten.

Puss!

Svar: Stor kram till dig!
& ja, vi får se till att försöka ses någon gång efter november/december i år så att jag kan dricka min del av vinet. Lite trist annars om du däckar efter halva kvällen & så sitter jag där & känner mig tråkig! KRAM!
Ida

2014-05-14 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0