Det bidde en... scarf till...

Det finns ju alldeles uppenbart små babys som uppskattar det här med att "komma i tid" & "göra mamma glad" (HEJA MALIN!)... Samtidigt som de finns de som bara "Nej jag fick inte något PM som sa att jag skulle behöva infinna mig idag, så sorry, kanske i morgon - om jag känner för det...". Babykvoten i huset ligger alltså fortfarande på noll, det enda som har producerats innanför hemmets fyra väggar är ytterligare en scarf (eller en cowl om vi nu ska vara noggranna). 
Har tänkt ge den till Mitra, vår ena barnmorska, så nu är planen att knata iväg till "min tygaffär" & köpa på mig lite mer garn så att jag kan göra något åt Elisabeth också. Jag hoppas hon gillar polisbilar, för jag känner mig lite sugen på att försöka mig på en Kaija Papu. Med tanke på hur mycket tid det känns som jag har på mig innan Baby C dyker upp så tänker jag att det borde gå att få ihop - måste bara bestämma mig för om det ska bli en lokal variant eller RCMP-versionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0