Snödag & påskmust...

Igår var det så soligt & fint att jag drabbades av någon form av "hopp om våren" & köpte på mig rötter både till löjtnantshjärtan & liljekonvalj. Såg sedan framför mig hur jag skulle tillbringa söndagen ute i rabatten, med sol på näsan & mylla mellan fingrarna, läggandes grunden till den där perfekta "English cottage garden" som jag drömmer om. Dock hade väderguden, som på inga sätt & vis är lika tillmötesgående som postguden, andra planer... Hej april!
Så de planerna fick jag ju skrota... Blir målardag inne istället - drickandes... Påskmust!
Någon gång förra påsken hade jag som vanligt "Sverige vid påsk"-längt & hade tydligen radat upp allt jag saknar med den svenska-påsken & Paul hade lagt påskmust på minnet, gömt undan ett par burkar julmust & sen applicerat lite kreativ energi på dem. Älskar den mannen!
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Gud så gulligt! =)

Svar: & sött! :)
Ida

2015-04-05 @ 20:33:12
Postat av: Malin C

Åh men han verkar ju vara så jäkla omtänksam och fin!!

Svar: Lätt det gladaste jag någonsin blivit för en burk läsk!
Ida

2015-04-05 @ 22:33:49
URL: http://mclapper.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0