Babyhäng & jobbsök...

En dag med massa parkhäng, först med Tytler & sen med mina fredagsmammor - varav en tog lite kort på oss & bäbisarna för skojs skull. Tor var en tacksam model, leendet satt på varje kort!
Kvällen tillbringades med att putsa upp mitt CV, jag spontansökte nämligen ett pyttelitet jobb som event koordinator för grannskapet... Bara 15 timmar per vecka om jag får det, men om ni har en tumme eller två får ni jättegärna hålla dem för mig. Hade varit så roligt att få ett riktigt kreativt jobb!

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

Alltså, vad han växer! Galet hur fort det går och söt som choklad:)
Håller alla tummar inklusive familjens, hundens..you name It! Hade passat dig så bra.


Svar: Alla sa att det skulle gå fort, men så här fort?! Hallå, bromsa lite känner jag!
& tack!
Ida

2015-08-07 @ 09:23:36
URL: http://malvaktsmamman.logg.se/
Postat av: farmor

Tor är ju söt som en söt karamell.
Jag håller båda mina tummar för dig.
Min önskan är att inte Atlanten var så bred.
Kram

Svar: Det önskar jag med farmor, men jag ringer i morgon så då får vi i alla fall höra varandra!
Ida

2015-08-07 @ 18:36:07
Postat av: Jo

Lycka till! Tummar och tår hålls :)

Svar: Tack! Tills jag vet hur det går... vart är bröllopsfotona?!
Ida

2015-08-07 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0