DIY durkslag!

Det har varit en väldigt intensiv dag här, men mer om det sen - för TADA!
Durkslaget som jag gjorde förra helgen är klar & överlag är jag så himla nöjd. Älskar färgen & även om jag så här i efterhand önskar att jag valt tomater istället för morötter så gillar jag slutresultatet. Det enda lite trista är att det redan trillat av ett par flagor på botten...
Verkar dock som om det är fler som har samma problem, så jag låter dem som är bättre att ringa & trycka på om saker sköta den biten & så hakar jag på i fall att de erbjuder sig att fixa problemet.
 
Nu - åka & plaska i plaskdamm med Tor. Det är 30 grader ute & det känns som om vi alla behöver kyla av oss lite!

Kommentarer
Postat av: Alex

snyggt! sådant skulle jag också vilja ha

Svar: Tack! Så himla roligt att göra också, fick världens habegär på att göra mer. :)
Ida

2015-08-17 @ 08:58:37
URL: http://www.swedeoncrete.blogtspot.com
Postat av: Jo

Jättefint! Är det du som gjorde morötterna?

Svar: Japp - med hjälp av stencil. Fanns hur många som helst att välja på & så duttar man bara över en specialblandad färg & KLART! Nästa gång du kommer hit hade det varit superkul om vi kunnat gå till Play with Clay & måla något!
Ida

2015-08-17 @ 10:39:03
Postat av: Jo

Aha, jättefint =)

Ja, det skulle vara kul. Jag har ju faktiskt gått en drejkurs en gång i tiden =)

Svar: Men oj, där lärde jag mig något nytt om dig! När var detta?!
Ida

2015-08-17 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0