Lyx, lyx, lyx!

Vi åkte in till Toronto idag eftersom jag kände att jag bara var tvungen att unna mig själv lite lyx, hade ett presentkort från farmor på mani/pedi & ögonbrynsplock & som jag njöt! Hjälp så skönt det var att få sitta i en massagestol, prata med Megha, bli ompysslad & bara njuta av att inte bli nypt, biten eller dragen i håret. När de vaxade brynen somnade jag faktiskt till... säger kanske lite om hur smärt tröskeln ser ut nu för tiden! Besöket blev dessutom extra lyxigt eftersom Megha gav mig en stor kasse full med härliga produkter, så nu ska här krämas. Är ju sämst på det, men nu får jag banne mig bli bättre! Avslutade med fraps i High Park & Tor fick plaska runt i en liten pool för småbarn - glad som en lärka. Lilla fina ungen var förövrigt glad precis hela dagen, hemskt tacksamt!
 
& så kom vi hem & jag hade fått en ny laddning av kort från gårdagens fotografering & det kändes som det sista lilla lyckopillret för att göra dagen helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vilken otroligt härligt sprudlande bild! Ställningen på Tors fötter är helt underbar!

Svar: Jag skrattade så mycket när jag såg de små knubbiga fötterna spreta åt var sitt håll! :)
Ida

2015-08-08 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0