My birthday...

Vi försökte gräva grindhål igår, därav radiotystnaden. HEMSK upplevelse måste jag säga... Vi hyrde en sån här manick & alltså vad rädd jag var! Så galet stor, jätte stark motor & stötte vi på en sten hoppade hela helvetsmaskinen åt sidan så mycket att jag kände ligamenten i mina ben tänjas alldeles för långt. Efter ett halvt hål kom tack & lov Amie & Paul förbi & Paularna tog över. De fick till ett hål till, sen ryckte maskinen nästan andra Pauls axel ur led & vi la ner projektet.
 
Dagen idag har varit MYCKET lugnare. Jag har öppnat paket (tjoho, ny garderob!), vi har varit & hälsat på våra barnmorskor eftersom vi hade vägarna förbi Cambridge & så har jag fått en massa Ida tid. Som jag ägnade åt att måla & dricka cider:
Att få göra något med TVÅ händer & dessutom göra annat än att ta hand om Tor, tvätta, städa & diska... Jäklar i min lilla låda vilken lyx det känns som nu för tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0