Tors första IKEA-besök!

Kristen messade igår & undrade om vi ville hänga med till IKEA. Det kan hända att någon lider av lite lätt hemlängtan, för jag blev så vild & till mig att jag glömde bort att jag hade annat inbokat (sorry Jo!). Väl på IKEA var det vi & ungefär varenda collegestudent i hela Ontario. Det var PACKAT. Inte helt vad vi räknat med en vanlig solig måndag... Men kottarna var nöjda i vilket fall - mycket att titta på!
Hade egentligen en rad saker som behövdes här hemma, men med cirkus Daisy & Tor som sällskap blev det mest att vi knatade igenom hela IKEA för att komma ut med var sin babyleksak...
Jaja, Tor var i alla fall väldigt nöjd med mitt inköp & jag fick en välbehövlig liten Hemnes-dos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0