Årets julfest...

Igår var det dags för Pauls kontors årliga julfest. Har inte gått på två år, men nu åkte min finaste blåa klänning på & vi åkte in till Toronto med baby & allt. Det är ju alltid lite nervöst att ta med en 1-åring på fina middagar & festligheter, kan ju gå lite hur som helst, men Tor var i sin allra bästa form. Han inledde starkt med att springa runt, runt, runt med sin lilla gåvagn. Naturligtvis iklädd tomteluva. Han applåderade sig igenom julklappsutdelningen (klappa är kul!), sov igenom själva middagen & vaknade till till kaffet - glad som en lärka - & så somnade han om så fort bilen rullade ut från parkeringen. Det var verkligen att vinna babyhumörslotteriet!
 
Andra roliga saker som hände under middagen - Pauls kollega Tanya frågade om hon fick hålla Tor. Jag räckte över honom & Tor drunknade med blicken i hennes dekoltage. Sen signalerade han på teckenspråk "mjölk". Höll på att skratta ihjäl mig.
 
Det var DIY tema på julklapparna i år & jag stod för vår present, en Baymax-hatt som blev mycket populär!
& vi fick en så galet fin present av Pauls kollega Charlotte. Ska visa imorgon då det är bättre ljus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0