Ett rum till jul...

Det borde ju inte ha kommit som en jätteöverraskning att Tor fyller ett om ett par dagar, men jag tror att vi lite levt i förnekelse. För det var inte förrän igår som poletten föll ner på riktigt & vi insåg att det kanske var läge att:
 
1) Bjuda in i alla fall ett par personer
2) & ta tag i projekt "renovera huset" igen
 
Så sedan igår har det hänt lite saker här hemma - det har skruvats IKEA-möbler, sats upp gipsskivor, skrapats målarfärg & sandats. Även om det känns rätt jobbigt att vår lilla kotte snart inte räknas som baby längre så känns det SÅ skönt att huset äntligen går framåt igen! Även om vi jobbat på kvällarna istället för att mysa i soffan med film & virkning så har jag så mycket mer energi nu - att leva i renoveringslimbo har varit lite av en energitjuv för mig. Nu är målet att ha Tors rum färdigt till jul, det hade i ärlighetens namn varit den allra bästa julklappen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0