Missär...

I tisdags när Tor & jag var i lägenheten & målade träffade vi en annan mamma & hennes 1.5-åring som också var där & hjälpte till. Hennes lilla son hade ett namn som varit mindre lyckat i Sverige - Galen... & galet har det varit här hemma sen vi såg dem. Visade sig nämligen att Galen bar på maginfluensan från helvetet. Så det har varit missär här i huset de senaste dagarna. Det började med Tor & sen blev jag sjuk natten mot torsdag. Igår var jag så dålig att jag bara sov mig igenom hela dagen. Lyckades ta mig upp vid fyra för att äta lite gröt, men det var ungefär det hela. Dessutom blev jag yr när jag var uppe & föll lite & slog i huvudet så pass att det började blöda rätt rejält. Som sagt, missär, & nu har Paul åkt på skiten. Plus att han dessutom gjort illa ryggen igen. Vi hade massa roliga planer inför helgen, men nu vette tusan om vi ens kommer ut ur huset för att handla mat. Suck, det är sånna här dagar det känns extra jobbigt att man inte har sina nära & kära runt knuten. Hade liksom varit så fantastiskt om något satt lite soppa på trappen... Men, men, får väl vara glad för att vi inte åkte på den värsta smällen precis samtidigt så att det i alla fall finns någon som är nog pigg för att hålla lite koll på Tor!

Kommentarer
Postat av: Jo

Usch, stackars er! Ni får lite mental soppa härifrån. Varm och helande.

Stor kram till er alla!

Svar: Tack tack. Jag mår bättre nu, men Paul är i rätt eländigt skick. Fick i honom frukost & lite äggröra till middag men det är allt... :( Hoppas att morgondagen blir bättre!
Ida

2015-12-11 @ 23:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0