Kärlek...

Jag är inte så för alla-hjärtans-dag. Älskar att fira högt & lågt, men det gör mig lite avig att just den 14e februari kommer med närmast ett krav på att det ska vara super romantiskt. Tänker dock försöka få ihop en sats kakor åt Paul, som en liten kärleksyttring i munsbitsform. Annars är ju det här lätt det finaste kvittot på vår kärlek...
Alltså, baby-ögonfransar... Jag blir liksom så till mig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Tänk att en sån liten minimänniska kan sitta på en så förtjusande, perfekt, uppsättning fransar!

Kommentarer
Postat av: Jo

Du vet hur mycket jag tycker om er och ni är mitt drömpar, men "... det här lätt det finaste kvittot på vår kärlek..." kan vara det klyschigaste du sagt om er någonsin =P

Ändå önskar jag er en jättefin alla hjärtans dag =)
Puss och kram! <3

2015-02-13 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0