Picnic in the park!

Vid tolv idag plockade Kristen & Daisy upp Tor & mig & så körde vi iväg till en av de större parkerna här i Guelph & mötte upp med det här gänget:
Mitt härliga fredagsgäng som körde torsdagspicnic komplett med högtalare & minigrill!
Så himla härligt att mötas upp & köra lunch så här istället för att alla sitter hemma i sina hus & påtar i sig någon trist macka! Vid tresnåret bilade vi tillbaka hem & sen gick Kristen & jag på promenad i vår lilla park - var liksom alldeles för fint väder för att inte vara ute lite till. Speciellt för Tor & mig eftersom vi ska köra till stugan i morgon = heldag i bilen... Ser väl fram emot det trippen så dääär, men det är för en god sak - vi ska hämta hem vår klättrarutrustning. Vi har nämligen kommit på en lösning på att äntligen få börja klättra på Guelphs klättrargym som ligger typ fem hus ifrån vårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0