Waffle lunch...

Jag hade ju ljugit om jag sagt att vi är en demokrati när det kommer till vad vi äter här hemma. Låtsas väl stämma av mot Paul vad som ska serveras... men till 99% är det jag som bestämmer allt när det kommer till vår mat. Men idag hade vi en 1% dag, för jag frågade Paul om han hade något lunchönskemål (här förväntade jag mig ett "umm...nja...ehh...inte direkt") & fick tillbaka "Waffles and beer!". Kanske inte exakt vad jag hade planerat att vi skulle äta (äggröran får vänta till en annan dag), men nu hade jag ju frågat...
Det kändes väl inte som den nyttigaste lunchen, men Paul såg ut som om det var julafton & Tor åt så att det stänkte våfflor över hela trädgården - så det blev trots allt en riktig toppenlunch. Själv var jag kanske nöjdast över att jag fick toppa med frysta smultron från vår trädgård, så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0