Mothers Day!

Idag firade jag min allra första mors dag! Här i Kanada infaller den nämligen inte på samma dag som i Sverige & jag får följaktligen TVÅ morsdagar att fira. Smidigt! Den här dagen firade vi med bubbel till middagen, besök på handelsträdgård - yey på nya plantor - & så fick jag en bok om kanadensiska trädgårdar. Mycket nöjd! Fast allra, allra, gladast blev jag nog av alla främmande människor som sa "Happy Mothers Day!" till mig när vi var ute på vår lilla inköpsrunda. Så himla fint & så glad jag blev! Önskar att vi hade kunnat vara lite likadana i Sverige på morsdag, inte bara fira sin egen mamma utan ALLA mammor som gör ett så himla bra jobb varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0