Drömmen...

I kategorin "kanske inte jättenödvändigt men vill HA i alla fall"... Denna! För det är väl lite så, att pyssliga individer gärna vill ha militärordning & "översikt" på allt pysselmaterial. Jag, som det senaste 1+ året haft hela bohaget spritt över tre olika ställen, smålider över att inte ha allt material under samma tak... Så den här lådan - vilket dröm! Får väl se på det som motivation, om vi bara kan få tummen ur när det gäller renoveringsprocessen så kanske jag för eller senare kan få ett vettigt pysselhögkvarter. Vill liksom ha en liten hörna som BARA är min - inga katter som petar på saker, ingen baby som försöker få tag på allt som är vasst eller kvävningsvänligt & ingen man som kommer & spyr ut sittt fickinnehåll över min yta... En liten Ida-oas helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0