Sperry saltwater duck boots...

Sen Tor föddes har jag köpt extremt lite saker till mig själv. Alla nya kläder jag fått sen han föddes har varit presenter, vissa i princip påtvingade enligt principen "Nu går vi inte från den här affären innan du har köpt X & Y". Har liksom inte haft något driv alls att förnya min garderob - lite för att jag fortfarande har något kilo kvar att gå ner, ytterligare lite för att mycket går bort pga att det inte är amningsvänligt & sen är det väl också  det här med att många tappar bort sin stil medan de är gravida. Ja & så är det ju SÅ mycket roligare tycker jag att köpa barnkläder, så jag shoppar till Tor istället & sen är jag så nöjd & vill inte ha något till mig själv. Förrän igår. Fick syn på ett par skor när jag var ute med Kristen & fick sånt habegär att jag inte kan komma ihåg senast jag velat ha något så mycket. Det var sån skokärlek att jag fortfarande hade dem på näthinnan när jag vaknade imorse. Så när Paul konstaterade att det blivit tvärkallt & att det nog var läge att köpa ett par höstskor åt Tor var jag inte sen att hålla med om att en skoshoppingsrunda var av absolut måste & tada! Höstskokittade!
Sperry saltwater duck boots - så farmor, om jag får önska mig något i julklapp så önskar jag mig tunna stickade sockor i den här stilen!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Galet snygga!!

Svar: Tack! Så bekväma & varma också, har myst i dem i bilen typ halva dagen idag & riktigt längtar efter att gå på promenad även om det är ruggigt ute!
Ida

2015-10-04 @ 20:48:25
URL: http://mclapper.blogspot.se/
Postat av: Madeleine

Gammalt inlägg kanske men jag måste fråga! I vilken butik köpte du dessa? Är på jakt efter dom nu!

Svar: Jag köpte dem på Softmoc, en kanadensisk skoaffär:
http://www.softmoc.com/ca/womens/sperry/rainwear/rain-boots/sts91175/lds-saltwater-core-tannvy-low-rain-boot

Hoppas du hittar ett par - de är helt fantastiska, lätt top 5 bästa skorna jag någonsin haft!
Ida

2016-03-26 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0