Friends...

Idag vinkade vi hejdå till mamma på Pearson. Jag som alltid varit väldigt dålig på att komma ihåg att ta kort hann knappt ens ut från avresehallen innan jag fick en liten panikattack - vi hade ju inte något kort på mamma & Tor ihop! Så vi sprang tillbaka & lyckades haffa mamma innan hon hunnit slukas av systemet. Nu sket sig bilderna på bara dem två ihop, det var alltid någon som rörde på huvudet lite för mycket, men vi fick till en OK bild på Tor, mamma & mig.
SÅ himla glad för att Tor & mamma blev kompisar! Det har nämligen inte gått speciellt bra med Pauls föräldrar på sista tiden, men mamma gick hem. Jag tänker att Tor helt enkelt har bra smak, svenskar/finländare är liiite coolare än kanuckerna & dessutom spelar vi bättre hockey!
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Hahaha! Heeelt klart det som gör det ;)

Svar: Absolut!
Ida

2016-01-08 @ 10:41:06
Postat av: Målvaktsmamman

Alltså...han är KLOK som en BOK!

Svar: Grundläggande kunskap kan ju tyckas!
Ida

2016-01-08 @ 18:28:46
URL: http://malvaktsmamman.logg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0