Sinus infection - check!

Vill bara säga tack för kommentarerna om Tors svenska - jag ska ta mig tid att svara på dem lite senare! I nuläget är jag dock lite för mosig i skallen för att få till vettiga svar. Har nämligen åkt på säsongens första bihåleinflammation. Fy sjutton för eländet, mår så himla dåligt. Kände att något var på G redan igårkväll, så jag åkte hem tidigare från vår craft night & imorse vaknade jag & kände mig typ helt mans-sjuk. För att toppa det hela hann jag bara precis vakna nog mycket för att konstatera att jag mådde skit & sekunden efter satte sig Tor rakt på mitt ansikte & fes. Han tyckte tydligen att detta var toppen, eftersom fisen följdes av ett glatt litet "Haaappy", men jag tyckte väl kanske inte att det var fullt lika festligt... Om vi säger så här, lite mer sympati hade inte skadat!

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

Hahahahahaha...hahahahahaha...kram och krya på dig!

Svar: Alltså, de kommer ju undan med mycket bara för att de är så söta!
Ida

2016-01-22 @ 20:43:01
URL: http://malvaktsmamman.logg.se/
Postat av: Trillingnöten

Hoppas du mår bättre nu!

Svar: Tack & lov blev jag bättre efter ett par dagar men Paul åkte på en till antibiotika-kur.
Ida

2016-01-25 @ 14:20:01
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0