Such a niiice weekend...

Vi har haft en så himla härlig långhelg & i nuläget är jag så där riktigt nöjt trött - ska fota & visa imorgon vad vi jobbade med hela dagen. Anyway, helgen har varit fullproppad med BBQs, road trips, massa god mat (liiite för mycket om jag ska vara ärlig) & flygplans-spanande. "Niiice" som Tor skulle säga om han var vaken. Älskar det här kortet som Paul tog av oss två på St Jacobs när Tor precis lyckats spana in en liten vit prick i skyn!
Det enda negativa med hela helgen är att ekorrhelveterna stal de två körsbär som mitt lilla körsbärsträd producerade det här året. Har gått & tittat på de där körsbären i flera veckor & igår tänkte jag "men kanske att jag kan plocka dem imorgon!"... um, var tydligen inte bara jag som gick i de tankarna. Så nu är det krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0