The urban farms...

Idag var det dags för Guelphs "Urban Farm Tour". Kanske en av mina favoritdagar på året! Älskar att folk öppnar upp sina trädgårdar & delar med sig av tips, erfarenheter, frön & plantor. Jag är numera innehavare av en "chokecherry" & till hösten ska jag få frön så att jag kan så mina egna marshmallow blommor - väldigt taggad på dem båda! Tors största behållning var dock att få mingla med det här gänget...
Alltså, jag tror aldrig att jag sett Tor så exalterad som när vi klev in i trädgården & det var höns & ankor överallt & så GRISEN. Happiness overload. Sen gjorde det ju inte saken sämre att de även satt på tre angorakaniner. Det enda som inte var helt tiptop enligt Tor var väl att jag envisades med att han inte fick peta fingrarna i munnen på vartenda djur han såg, men annars så - bästa dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0