BEKVÄM är inte längre trären!

Först av allt, glädjande att det inte bara är kort i rocken Ida som köpt på sig pall! Kände mig nämligen lastgammal där ett tag när jag kom på att jag för bara några år sen hade dragit på mig ett par klackar för att lösa höjdproblemet... Men, men, nu är vi med pall & dessutom en mycket snyggare pall än i orginal! Tycker i alla fall jag. Paul ser mest ut som en ledsen hund som blivit lurad på sitt ben. Så här såg pallen ut efter två strykningar med vit bets:
Mycket fräschare än trist furu - fast inte så spännande kanske. Ja, om nu en pall någonsin kan bli spännande... Men med lite tapet så tycker jag i alla fall att den känns hemskt mycket roligare än vad den gjorde innan!
Älskar när det går att göra ett IKEA hack med saker som vi har hemma - då känner jag mig så där extra crafty!

Kommentarer
Postat av: Alex

snyggt!

Svar: Tack! Gissar på att du är Team Ida då & inte Team Trärent/Paul. :)
Ida

2016-03-04 @ 18:42:37
URL: http://www.swedesa.blogg.se
Postat av: Jo

Så mycket finare än min som fortfarande är trären =)

Svar: Ha! Nästa gång jag kommer & hälsar på i Stockholm - vin & målarfärg!
Ida

2016-03-05 @ 17:23:57
Postat av: Jo

Åh, låter som en utmärkt idé! När kan det tros ske? Har ni hört något?

Svar: Nope, CICs kvarnar mal som du vet lååångsamt. Blir väl så när de bara sitter på 40 anstälda...
Ida

2016-03-08 @ 13:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0