Men då tacklar vi ytterligare en bit av trädgården då...

Eik! Josefin tipsade om ett superbra trädgårdsprogram & följaktligen har alla babytupplurar ägnats åt att maratontitta på en massa brittiska trädgårdar. Det här är bra eftersom jag lär mig nya saker, men dåligt eftersom jag blir inspirerad & är begåvad med en något undermålig impulskontroll. Så istället för att sätta mig ner & göra ordentliga planer baserad på allt nytt jag lärt mig så spontanfräste jag istället upp en stor del av vår trädgård på framsidan... Ja, eller jag & jag, tvingade Paul att göra själva fräsbiten & sen sprang jag ut med spade & skottkärra så fort middagen var avklarad. Har grävt ut fyra skottkärror med grästuvor, men har forfarande en massa kvar. Jobbade ända tills det blev mörkt ute, så jag får fota & visa kaoset imorgon. Happ, så nu måste jag komma på en enkel & genomförbar plan för vad jag ska göra med det hela. Hade kanske varit smart om jag åtminstone stannat upp & funderat på det en fem minuter eller så innan jag vände upp & ner på ytterligare en del av trädgården...

Kommentarer
Postat av: Jo

Jeeij! Är så nyfiken =D

Svar: Alltså, dåligt inflytande Jo... Dåligt inflytande!
Ida

2016-05-03 @ 07:40:19
Postat av: Jo

Muahaha! =D

2016-05-03 @ 18:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0