Glowsticks & julstrumpan...

Vi hade en generalvidrig liten natt här igårnatt. Tor vaknade vid 2.45 & kunde inte somna om & av någon outgrundlig anledning tänkte Paul att det var en bra idé att ge barnet alla FYRA glowsticks som han fick på pumpa-promenaden. Alltså, tänk er själva - du är kräktrött, utammad, & så toppar du det hela med att tillbringa 90 minuter med en övertrött liten dvärg vars enda mål är att köra in & upp sagda glowsticks i ens nästa/öga/öra/mun. Ren & skär tortyr. So, efter den här natten är vårt hem en glowstickfri zoon & allt går på väldigt långsamma växlar här i huset idag. Men jag har i alla fall fått en sak gjord - version två på strumpan:
Vad säger ni? Enligt mig så är det SÅ mycket bättre än den dassiga färgen som strumpan kom i. Hade jag fått namnge den färgen hade jag kallat den för "February Depression" eller helt enkelt bara SAD (Seasonal Affective Disorder).

Kommentarer
Postat av: Jo

Mycket finare! Och du har rätt i att grönt nog passar bättre med skogstema =)

Svar: Men eller hur! Inte för att det var så svårt, fulare färg får man leta efter!
Ida

2016-11-05 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0