Paket!

Jag har ju tidernas bästa farmor (hade det funnits ett OS i bästa farmor hade jag anmält henne på direkten), så när jag undrade om hon kunde sticka en blåbärsmössa åt Tor levererade hon i princip omgående. Känns som om jag precis frågade & idag dök paketet upp - speed stickning!
Med matchande vantar... Som sagt världens bästa farmor! Extra roligt var det att få paket eftersom jag kände att det här var första gången som Tor blev riktigt glad & upphetsad när vi sa att han fått en present. Så nu längtar jag lite extra mycket till julafton & till julklappsutdelningen!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Åh! Så fin lillen är i mössa med matchande vantar...spännande att få se redaktionen på julklappar och tomten kanske?

Svar: Tack! & ja, det ska bli jätteroligt! Han såg en julgran idag & bara det var en jättehit!
Ida

2016-11-18 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0