Trick or Treat!

Paul kom hem med det tidigaste tåget så att han kunde panik-karva våra pumpor. Det här skulle ju naturlish ha gjorts under helgen, men ibland jobbar man lite i uppförsbacke när man sitter på en toddler... Anyway, fick ut dem precis minuterna innan de första barnen knackade på dörren & det är det som räknas!
Tor fattade rätt snabbt vad det hela gick ut på & blev helt till sig varje gång det knackade på dörren. Var det små barn gav han dem godis direkt, men var de lite större (& läskigare) räckte han bara fram skålen så att de fick ta själva.
& som synes blev det ingen ordentlig Halloween outfit det här året - men jag lyckades i alla fall få honom att ha på sig farmors stickade pumpamössa under hela godisutdelningen så det kändes som om vi åtminstonde fick till en lightversion på temat!

Kommentarer
Postat av: Malin C

Men åh så fin han är! Och Ida du är så duktig! Jag vet ingen som pysslar fixar och tar hand om sin familj så fint som du verkar göra.

Svar: Vilken fin kommentar, tack snälla du - blev helt rörd!
Ida

2016-11-01 @ 09:28:38
URL: http://www.vavawoom.com/malinclapper
Postat av: Trillingnöten

Men seriöst!! Vilken lite goding alltså!! Så man vill käka upp honom!!!

Svar: Haha, han kan vara hemskt söt - men har även MYCKET vilja! :)
Ida

2016-11-02 @ 00:31:36
Postat av: Jo

Sötnöt =)

Svar: Tor skickar kramar!
Har du hunnit checka Poldark än? Vi har sett tre avsnitt & det finns en lie-scen i avsnitt 3 som bara är to die for!
Ida

2016-11-02 @ 08:25:12
Postat av: Jo

Krama tillbaka!

Nej, har inte gjort det än. Har varit så himla trött den här veckan att jag inte orkat titta på något som jag måste koncentrera mig på =)

Svar: Du kan ju slötitta & sen titta igen, jag lovar att det är helt OK att se om ett par avsnitt! :)
Ida

2016-11-03 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0