Vilken usel liten dag...

Fy vilken dålig dag vi hade igår. Ett härligt litet explock:
 
Min tekokare totaldog
Tor var krasslig & grät för allt men mest för att han inte hade MOMO
Farmor åkte in på sjukhus
& någon knyckte min fina cykel ur vårt trädgårdsskjul. Det suger ju att cykeln blev stulen, men kanske värst är känslan av intrång i vår trygga lilla sfär...
 
Alltså, den här typen av dagar hade man ju klarat sig UTAN. Det blev pizza till middag för att jag bara inte orkade tänka på att laga något & sen somnade jag innan Tor som var övertrött & bara tjatade hål i huvudet på oss om att få leka med sitt lilla tågset... Happ, men å andra sidan är jag ju utvilad idag. Blir ju lätt så när man går & lägger sig klockan nio på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Jo

I min egen trötthet den här veckan glömde jag helt att fråga hur det är med din farmor. Vad hände? Hur mår hon?

Svar: Hon fick en infektion i knät men är hemma igen tack & lov!
Ida

2016-10-29 @ 10:34:10
Postat av: Jo

Vad bra att hon är hemma igen. Hoppas hon håller sig frisk.

Svar: Ja det hoppas jag med! Inte roligt när hon inte mår bra, blir så himla orolig.
Ida

2016-10-31 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0