Ett steg tillbaka...

Två steg framåt, ett tillbaka - det verkar vara lite så vi jobbar i nuläget. Hade två riktigt bra dagar, både lördagen & söndagen var så perfekta. Alla glada, fint väder, god mat, massa roliga Tor-säg... & så idag så fick jag ett så himla trist meddelande. Inget jag känner att jag kan gå in på i detalj här, men det var klart en stor besvikelse & jag kände mig dessutom ifrågsatt - så eftersom jag är lite skör i nuläget var det inget jag bara kunde skaka av mig. Så uselt när resten av familjen fortsatt är glada & försöker dra med en & det mest känns som om man är lika kvick & rolig att ha att göra med som en död torsk. Suck. Men det har i alla fall fört med sig en god sak - jag har insett att Paul & jag måste bli lite mer organiserade, så till veckan ska vi försöka få till lite pappersarbete som har släpat efter.
 
Happ... en annan bra sak är att jag köpte på mig ett helt flak jordgubbar precis innan dagen krashade. Bra inte bara för att det innebär obegränsade mängder med jordgubbar & mjölk, men även för att det kommer att hålla mig sysselsatt ett bra tag med att ta vara på alla bär. Behöver den typen av små projekt när humöret inte är på topp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0