Chokladbollar eller sömnpiller...

Tor älskar att baka chokladbollar med mig - allt från att få räkna ingredienserna, smaka när det är klart till att få hojta "SURPRISE!" så fort Paul kommer hem från jobbet. Problemet, för Tor, är att han blir SÅ till sig varje gång vi gör dem att han totalkraschar när jag rullar bollarna. Inte en enda gång har han lyckats hålla sig vaken genom ett helt chokladbollsbak... 
Lilla skruttungen... Verkar inte spela någon roll vilken tid på dagen vi gör dem heller, det är bara tack & godnatt. Kanske att vi ska döpa om dem till sömnpiller istället?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men lille gubben då! Men jag förstår honom, att rulla chokladbollar är sååå tråkigt.

Svar: Det är ju det. Typ varför jag aldrig gör köttbullar heller! :)
Ida

2017-09-25 @ 22:06:34
Postat av: Jo

Gullplutt =) Jag gjorde också chokladbollar i helgen, gör dem inte så ofta då jag inte har någon att ropa "suprise" till =) Men i helgen hade jag en kompis som behövde lite pick-me-up och vad passar bättre än chokladbollar =D

Svar: Chokladbollar känns verkligen som det perfekta pick-me up receptet - hoppas att det hjälpte!
Ida

2017-09-27 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0