Listan således...

Saker som jag i princip hellre hade avlidit än förlorat pga den enorma stressfaktor som det hade medfört:

1) Min ring som jag har runt halsen
2) Min laptop + USB-minne: bilder, texter, sjukligt många timmars jobb... Gaah, gåshud bara vid blotta tanken
3) Mina nycklar
4) Min Bayswater, GOD... vänta, jag byter, den kommer framför nycklarna! 

1) Min ring som jag har runt halsen
2) Min laptop + USB-minne: bilder, texter, sjukligt många timmars jobb... Gaah, gåshud bara vid blotta tanken
3) Min Bayswater = min baby 
4) Mina nycklar
5) Min Mulberry plånbok: pengar, kreditkort, mitt fruktat fula id-kort, euro-bonus kort... 
6) Min svenska mobiltelefon, jag hade förlorat kontakten med alla där hemma utom familjen & farmor - har tidernas sämsta sifferminne & har i hela mit liv i princip bara lyckas memorera deras hemtelefon nr... 
7) Mitt pass - är det något jag lärt mig av Rob så är det att man gör klokast i att absolut under inga omständigheter förlora sitt pass när man emigrerat

& eftersom alla vet att de magiska talen är 3 & 7 så slutar vi här med att konstatera att allt som är totalt oumbärligt i mitt liv kan få plats i punkt nr 3...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0