Today's work...

Dagen har ägnats åt fysisk arbete - jag började med att rensa ut ett par kvadratmeter Garlic Mustar i parken & sen åkte jag ut till Isolde för en jobbdate. Hon målade om köket & jag, jag tog itu med det här...
För er som hängt med på bloggen ett par år så kommer ni kanske ihåg att jag tuktat dessa kvadratmeter förrut - men nu har det gått ett par år sen jag flyttade från Isolde & det syns... De vita löjtnantshjärtana jag planterade står fortfarande, samt murgrönan, citronmelisen & lite annat - men hon har ju inte direkt hållit efter. Så jag påtade på i lite så där 2-3 timmar & lyckades tillslut få till det så här:
Ja, jag vet att det fortfarande ser ut som skit - men lite mindre skit än vad det gjorde innan & Isolde var nöjd & vi firade i vitt vin. Good enough med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0