Uppdatering på muffinfronten!

Vet ni, mina bananmuffins gick hem! Sedan jag bakade dem har Paul glatt travat iväg med en liten påse muffins varje morgon. Han köper fortfarande kaffet på stationen, men det gör ju inte ett jotta - det jag är så himla glad över är att han inte kompleterar med friterad deg! Igår frågade han om jag inte kunde göra lite mer muffins, kanske blueberry bran den här gången? Den önskan satt inte långt inne!
Letade rätt på ett recept som verkade någorlunda nyttigt & svängde ihop en sats mellan toalettfix & middagsprep. Nästa gång tror jag dock att det får bli en högenergivariant - något Paul kan ta till när det behövs en extra liten kick. Jag tänker något med choklad i. Väldigt oIdigt, men så är det ju inte jag som ska äta dem heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0